Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кокарєва М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Кокарєва М. В. 
Типологія сприймання студентами рекламної інформації [Електронний ресурс] / М. В. Кокарєва // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 12, Вип. 21. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_12_21_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.129 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кокарєва М. В. 
Психологічні особливості сприймання студентами реклами віртуальних товарів та послуг [Електронний ресурс] / М. В. Кокарєва. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_9_14
Висвітлено питання психологічної особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. Доведено, що під час дослідження художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно враховувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису. Визначено психологічні особливості художнього сприймання студентами творів сучасного живопису, які характеризують його генезис. Розроблено програму активізації змін у сприйманні студентами творів живопису, наведено результати її застосування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.353 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кокарєва М. В. 
Психологічні особливості сприймання студентами рекламної інформації [Електронний ресурс] / М. В. Кокарєва, Ф. М. Подшивайлов. // Технології розвитку інтелекту. - 2016. - Т. 2 Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2016_2_4_5
Висвітлено питання психологічної особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. Доведено, що під час дослідження художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно враховувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису. Визначено психологічні особливості художнього сприймання студентами творів сучасного живопису, які характеризують його генезис. Розроблено програму активізації змін у сприйманні студентами творів живопису, наведено результати її застосування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 664.485 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського