Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кокарєва М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Кокарєва М. В. Типологія сприймання студентами рекламної інформації [Електронний ресурс] / М. В. Кокарєва // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 12, Вип. 21. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_12_21_18
| 2. |
Кокарєва М. В. Психологічні особливості сприймання студентами реклами віртуальних товарів та послуг [Електронний ресурс] / М. В. Кокарєва. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_9_14 Висвітлено питання психологічної особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. Доведено, що під час дослідження художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно враховувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису. Визначено психологічні особливості художнього сприймання студентами творів сучасного живопису, які характеризують його генезис. Розроблено програму активізації змін у сприйманні студентами творів живопису, наведено результати її застосування.
| 3. |
Кокарєва М. В. Психологічні особливості сприймання студентами рекламної інформації [Електронний ресурс] / М. В. Кокарєва, Ф. М. Подшивайлов. // Технології розвитку інтелекту. - 2016. - Т. 2 Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2016_2_4_5 Висвітлено питання психологічної особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. Доведено, що під час дослідження художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно враховувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису. Визначено психологічні особливості художнього сприймання студентами творів сучасного живопису, які характеризують його генезис. Розроблено програму активізації змін у сприйманні студентами творів живопису, наведено результати її застосування.
|
|
|